Direcţia Locală de Evidenţă Persoane
miercuri, 9 martie 2022
Începând cu data de 9.03.2022, odată cu încetarea stării de alertă accesul în sediul instituției noastre nu va mai fi condiționat de prezentarea certificatului verde sau a unui test negativ pentru pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2. De asemenea, nici purtarea măștii de protecție nu mai este obligatorie. Cu toate acestea, pentru siguranța tuturor, recomandăm purtarea măștii de protecție în incinta sediului nostru, mai ales atunci când în interior se află mai multe persoane simultan. Documentele eliberate de autoritățile și instituțiile publice (inclusiv actele de identitate) care au expirat în perioada 1.03.2020 – 8.03.2022 își mențin valabilitatea pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea stării de alertă, respectiv până la data de 06.06.2022 inclusiv, în conformitate cu prevederile art. 4 alin. (5) din Legea nr. 55/2020. Documentele care expiră începând cu data de 9.03.2022 nu mai beneficiază de prevederile legale citate, astfel că nu își mențin valabilitatea. Totodată, precizăm că pentru a preveni aglomerația în sediul nostru, toate cererile se vor depune în continuare pe bază de programare online, pe pagina de internet https://programaridlepct.primaria-constanta.ro.