Depunerea cererilor de înscriere în audiență se efectuează la sediul Centrului de Informare Cetățeni, situat în incinta City Park Mall (aripa nouă), etaj 1, bd. Alexandru Lăpușneanu nr.116 C
Modalitatea de înscriere în audiență
Conform Dispoziției Primarului nr. 700 din 28.02.2022, a fost aprobată modalitatea înscrierii în audiență la persoanele cu funcții de conducere din cadrul Primăriei municipiului Constanța, după cum urmează:
a) Cetăţenii care doresc să fie primiți în audiență, trebuie să transmită o cerere de înscriere în audiență, în care să fie specificat în detaliu subiectul ce se dorește a fi pus în discuţie, istoricul demersurilor efectuate (documente, adrese de răspuns), precum şi datele de contact;
b) Cetăţenii vor fi înscriși în audiență, pe cale ierarhică, la șef serviciu/director direcţie/arhitect șef/secretar general, de a căror competență aparţine soluţionarea problemei semnalate;
c) În cazul nerezolvării problemelor la șeful de serviciu/director direcţie/arhitect șef, cetăţenii vor fi înscriși în audienţă la viceprimari sau administratorul public, după caz, în funcţie de atribuțiile delegate;
d) În cazul în care nici la nivelul acestora nu au fost găsite soluţii pentru problema semnalată, cetățenii se vor putea înscrie în audienţă la Primarul Municipiului Constanța.
Tabel audiențe (click aici)