Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1439060 - Achizitia sistemului de detectare, semnalizare si alarmare la incendiu, cu montaj inclus pentru obiectivul "Centrul pentru persoane fara adapost Sfanta Filofteia"

marți, 30 iulie 2024

Inapoi
Tip anunț: Cumparari directe

Tip contract: Furnizare

Denumire contract: Achizitia sistemului de detectare, semnalizare si alarmare la incendiu, cu montaj inclus pentru obiectivul "Centrul pentru persoane fara adapost Sfanta Filofteia"

CPV și denumire: 31625200-5 - Sisteme de alarma de incendiu (Rev.2)

Descriere contract: Achizitia sistemului de detectare , semnalizare si alarmare la incendiu, cu montaj inclus pentru obiectivul "Centrul pentru persoane fara adapost Sfanta Filofteia", conform specificatiilor din caietul de sarcini atasat.

Valoare estimata: 24.433,19  RON

Condiții referitoare la contract: Ofertele tehnica si financiara se vor prezenta conform cerintelor din caietul de sarcini. Oferta financiara va fi prezentata conform cerintelor de la cap. X.2., in preturi unitare, fara TVA (format cu doua zecimale) sub forma de centralizator de preturi, dupa modelul atasat si cu respectarea cerintelor din specificatiile tehnice. Propunerea financiara se va intocmi pe baza listei descrise la Cap III. din prezentul caiet de sarcini. Se va avea in vedere ca operatorul va achizitiona toate materialele , produsele, va asigura transportul, manipularea si utilajele necesare si va asigura organizarea de santier. Pretul ofertat va include manopera. Propunerea tehnica va fi intocmita urmarind structura de continut si cerintele din prezentul caiet de sarcini, astfel incat aceasta sa respecte in totalitate cerintele prevazute. Propunerea tehnica va contine codul si producatorul echipamentelor ofertate, termenul de garantie si termenul de livrare, conform Cap. X.1. Oferta va avea o valabilitate de 120 zile. Ofertantul va respecta toate reglementarile referitoare la protectia muncii, PSI si protectia mediului, specifice ativitatii in domeniu si este raspunzator de exactitatea si legalitatea datelor inscrise in situatiile de plata si in facturi, obligandu-se sa restituie sumele incasate necuvenit.

Conditii de participare: Ofertantii vor face dovada neincadrarii in cazurile de excludere prevazute la art. 164, 167, 59 si 60 din Legea nr. 98/2016 si vor prezenta certificatele constatatoare din care sa rezulte ca obiectul de activitate corespunde obiectului contractului si operatorii sunt autorizati in acest sens, in conditiile legii. Nu se acceptă oferte parțiale sau alternative. Propunerea tehnica si propunerea financiara se vor intocmii conform cerintelor din caietului de sarcini si a formularului de oferta.

Criterii de atribuire: Adjudecarea se va face in favoarea ofertantului a carui oferta are pretul cel mai scazut, raportat la valoarea totala a ofertei si care este conforma necesitatii autoritatii contractante.

Oferta va fi transmisa la adresa de e-mail achizitii@dgas-ct.ro, sau la sediul DGAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – registratura in plic inchis pana in data de 08.08.2024 ora 16.00, iar informatiile suplimentare se pot solicita la adresa de email mentionata mai sus.

Modele formulare

Caiet de sarcini