Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț publicitate numărul ADV1424319 - Achizitia serviciilor de emitere alimentare si distribuire a cardurilor securizate nominale Program „BEBE TRUSOU”

marți, 7 mai 2024

Inapoi
Tip anunț: Cumparari directe

Tip contract: Servicii

Denumire contract: Achizitia serviciilor de emitere, alimentare si distribuire a cardurilor securizate nominale Program „BEBE TRUSOU” – sprijin financiar pentru nou nascuti

CPV și denumire: 79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)

Descriere contract: Achizitia serviciilor de emitere alimentare si distribuire a cardurilor securizate nominale Program „BEBE TRUSOU” – sprijin financiar pentru nou nascuti, conform cerintelor si specificatiilor din caietul de sarcini atasat la prezentul anunt.

Valoare estimata: 50.150,00  RON

Condiții referitoare la contract: Contractul este valabil până la 31.12.2024 sau pâna la epuizarea cantității și își produce efectele până la îndeplinirea tuturor obligațiilor contractuale.Ofertantul va respecta toate reglementarile referitoare la protectia muncii, PSI si protectia mediului si este raspunzator de exactitatea si legalitatea datelor inscrise in situatiile de plata si in facturi, obligandu-se sa restituie sumele incasate necuvenit. Oferta va fi prezentată în prețuri unitare, fără TVA (format cu două zecimale). Valoarea totală va fi exprimată în lei fara TVA, va fi întocmită conform caietului de sarcini si a formularului de oferta din prezentul anunt.Valabilitatea ofertei este de 120 de zile.

Conditii de participare: Ofertanții vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte că obiectul de activitate al acestora corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii; vor face dovada neîncadrării în cazurile de excludere prevăzute la articolele 164, 167, 59 și 60 din Legea nr. 98/2016, prin prezentarea formularelor atașate. Nu se acceptă oferte parțiale sau alternative. Propunerea tehnica si propunerea financiara se vor intocmi conform cerintelor din caietului de sarcini si a formularului de oferta. Ofertantii vor prezenta propunere tehnica ce va respecta cerintele din caietul de sarcini atasat la prezentul contract. Oferta financiara va fi postata in catalogul electronic SEAP ca urmare a solicitarii transmise de catre Autoritatea Contractanta catre ofertantul clasat pe primul loc in urma aplicarii criteriului de atribuire „ cel mai bun raport calitate pret” si a carui oferta indeplineste cerintele si necesitatile autoritatii contractante

Criterii de atribuire: Criteriul de atribuire il reprezinta "cel mai bun raport calitate-pret", conform caietului de sarcini, astfel: Ponderea prețului ofertei este de 95%: propunerea financiară se va puncta invers proporțional cu valoarea acesteia, punctajul max. fiind de 95 de pct. Punctajul se acorda astfel: -Pt cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim 95 puncte -Pt celelalte prețuri ofertate punctajul P(o) se calculează, astfel: P(o)= Pmin./P (n) x 95, unde: Pmin. – prețul minim dintre ofertele primite P(n) – prețul ofertat de operatorul economic P (o) – punctajul obținut de ofertant. Ponderea pt calitate: “2 proiecte similare implementate cu succes” este de 5%, punctajul max. fiind de 5 de puncte. “2 proiecte similare implementate cu succes” se punctează astfel: -oferta admisibilă cu 2 proiecte similare implementate cu succes - 5 pct; -pt restul ofertelor admisibile, punctajul va fi de: 3 puncte pentru 1 proiect similar implementat cu succes și de 0 puncte pt nici un proiect similar.

Informatii suplimentare:
Modelele de formulare pot fi vizualizate accesand link-urile : 

Oferta va fi transmisa la adresa de e-mail achizitii@dgas-ct.ro, sau la sediul DGAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – Registratura, in plic inchis pana in data de 13.05.2024 ora 16:30, iar informatiile suplimentare se pot solicita la adresa achizitii@dgas-ct.ro .