Tip anunț: Cumparari directe
Tip contract: Servicii
Denumire contract: Servicii de mentenanță la sistemul de interfonie al Căminului pentru persoane vârstnice
CPV și denumire: 42961100-1 - Sisteme de control al accesului (Rev.2)
Descriere contract: Obiectul contractului îl reprezintă mentenanța sistemului de interfonie din dotarea Căminului pentru persoane vârstnice, serviciile necesare fiind următoarele: - verificări și probe lunare pentru buna funcționare a echipamentelor; - stabilirea și remedierea defectelor semnalate de beneficiar; - deplasare în cel mai scurt timp de la solicitare (max 48 -72 ore); - prioritate in programarea intervențiilor; - înlocuirea pieselor defecte contra cost; - furnizareapieselor de schimb într-un interval de timp cât mai scurt. Valoarea estimată lunară este de 294,30 lei fără TVA, având o valoare totală estimată până lasfârșitul anului 2023, pentru perioada mai - decembrie 2023 (8luni), de 2354.40 lei fără TVA. Se prevede posibilitatea prelungirii contractului pentru o perioadă de maxim 4 luni (ianuarie - aprilie 2024), în limita existenței disponibilității financiare, valoarea estimată a eventualei prelungiri fiind 1177.20 lei fără TVA.
Valoare estimata: 2.354,40 - 3.531,60 RON
Condiții referitoare la contract: Contractul se va incheia pentru perioada mai-decembrie 2023. Se prevede posibilitatea prelungirii contractului pentru o perioadă de maxim 4 luni (ianuarie - aprilie 2024), în limita existenței disponibilității financiare. Ofertantul va respecta toate reglementările referitoare la protecția muncii, PSI și protecția mediului și este răspunzator de exactitatea și legalitatea datelor înscrise în situațiile de plată și în facturi, obligându-se să restituie sumele încasate necuvenit. Valabilitatea ofertei va fi de 120 de zile. Nu se acceptă oferte parțiale sau alternative. Oferta transmisă va cuprinde oferta financiară (formular de oferă, centralizator), precum și oferta tehnică/caracteristicile tehnice în care se vor detalia specificațiile tehnice ale serviciilor solicitate. Valoarea totală va fi exprimată în lei, cu TVA menționat distinct (format cu două zecimale) și se va întocmi conform formularului de ofertă atașat
Conditii de participare: Ofertanții vor prezenta certificate constatatoare din care să rezulte că obiectul de activitate al acestora corespunde obiectului contractului și sunt autorizați în acest sens, în condițiile legii; vor face totodată dovada neîncadrării în cazurile de excludere prevăzute la articolele 164,165,167, 59 si 60 din Legea nr. 98/2016.
Criterii de atribuire: Criteriul de atribuire îl reprezintă "prețul cel mai scăzut", pentru ofertele corespunzătoare cerințelor și necesității autorității contractante.
Ofertele se vor transmite la adresa de e-mail achizitii@dgas-ct.ro sau la sediul DGAS din Str. Unirii nr. 104, până la data de 11.04.2023, ora 16:00.
Formular ofertă
Modele declarații
Atribuit către SC GREENSOFT SRL la valoarea de: 2.160 lei fără TVA.