Arhivă
  • Afiseaza filtre
    • Selecteaza data:
    • Selecteaza categoria:

Detalii Știre

Anunț cumpărare directă - furnizare echipamente informatice

marți, 8 noiembrie 2016

Inapoi

Anunț publicitate numărul 60784 - SEAP

Data publicării:
 08.11.2016;

Tip anunț: Cumpărare directă;

Tip contract: Furnizare;

Denumire achiziție: Furnizare echipamente informatice; 

Cod CPV: 30000000-9 Echipament informatic și accesorii de birou, cu excepția mobilierului și a pachetelor software;

Descrierea contractului: Furnizare echipamente informatice menționate în caietul de sarcini;

Valoarea estimata fara TVA: 109730.00 RON

Informații suplimentare: Fiecare operator economic interesat, va transmite pe adresa de e-mail : office.spas.cta@gmail.com prețurile unitare pentru echipamentele informatice, conform specificațiilor tehnice din Caietul de sarcini atașat în prezentul anunț.

Condiții contract: Ofertantul are obligația de a livra produsele în maxim 30 de zile calendaristice. Termenul de livrare curge de la data atribuirii pe SEAP (e-licitatie.ro), în baza contractului de achiziție semnat de ambele parți. Contractul se va perfecta după data atribuirii pe SEAP și va înceta la momentul încheierii celei mai mari perioade de garanție a produselor furnizate. Prin depunerea unei oferte, ofertantul acceptă în prealabil condițiile generale și particulare care guvernează acest contract ca singura baza a acestei proceduri de atribuire, indiferent care sunt condițiile proprii de vânzare ale ofertantului.

Condiții participare: Operatorii economici interesați se vor înregistra în catalogul electronic cu pachetul ofertat, conform necesității autorității contractante.

Criterii adjudecare: Atribuirea se va face ofertantului care a depus oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic pe baza criteriului „cel mai bun raport calitate-preț”, conform art. 187 alin. (3) lit. c) din Legea nr. 98/2016. Cerințele impuse prin caietul de sarcini fiind considerate cerințe minimale și obligatorii pe care trebuie să le îndeplinească oferta. Plata se va face în termen de maxim 30 de zile de la primirea și înregistrarea facturii la sediul beneficiarului, după semnarea procesului verbal de recepție finală.

Termen limită primire oferte: 11.11.2016

Caiet de sarcini - furnizare echipamente IT

Proces verbal în urma analizării ofertelor referitoare la achiziția de echipamente informatice