Începând cu data de marți, 12 ianuarie 2021, până joi 14 ianuarie 2021, reprezentanţii asociaţiilor de proprietari/locatari care nu au transmis până la această dată o adresă de e-mail pentru corespondență, sunt invitați la punctele termice stabilite, să ridice procesele verbale de stabilire a consumurilor de energie termică aferente lunii decembrie 2020, după următorul program:
• marți: 12 ianuarie 2021 - între orele 08:30 - 10:30 și 14:00 - 16:00;
• miercuri: 13 ianuarie 2021 - între orele 08:30 - 10:30 și 14:00 - 16:00;
• joi: 14 ianuarie 2021 - între orele 08:30 - 10:30 și 14:00 - 16:00;
Reprezentanţii legali ai asociaţiilor de proprietari au obligaţia să împartă consumurile de energie termică pentru fiecare beneficiar de ajutor în parte şi să depună borderourile respective la una dintre casieriile R.A.D.E.T. Constanța în intervalul orar 8:00 - 12:00 și 12:30 - 16:30, sau în format electronic la adresa ajutoare@radet-constanta.ro.
În borderourile cuprinzând beneficiarii de ajutoare de încălzire pe care reprezentanții asociațiilor de proprietari le înaintează către R.A.D.E.T., consumurile de energie termică aferente fiecărui beneficiar vor fi exprimate în mod obligatoriu în MWh.
Termenul limită pentru depunerea borderourilor cuprinzând consumurile individuale ale beneficiarilor de ajutor pentru încălzirea locuinţei aferent lunii decembrie 2020, este joi, 14 ianuarie 2021, ora 16:30.
Pentru asociațiile care depun borderourile ulterior termenului specificat, facturile fiscale aferente lunii decembrie 2020 nu vor mai fi diminuate cu valoarea ajutoarelor. Acestea vor fi decontate în cursul lunilor următoare, după depunerea borderourilor.
Rugăm administratorii asociaţiilor de proprietari ca în condiţiile în care au nelămuriri cu privire la borderourile cuprinzând beneficiarii de ajutor de încălzire aferente lunii decembrie 2020, să se adreseze Serviciului Public de Asistență Socială Constanţa situat în str. Unirii nr. 104.
Vă rugăm să păstrați o distanță de minim 2 m față de alte persoane !