SC CONFORT URBAN SRL angajează:
- 1 post inginer Compartiment spații verzi
- 1 post tehnician spații verzi
- 1 post expert achiziții publice
- 1 post casier/încasator Compartiment parcare verde/ridicări auto
- 2 posturi de operator/mecanic utilaj (repartizator mixturi asfaltice și încărcător frontal)
- 1 post de conducător auto – macaragiu în cadrul Compartimentului ridicări auto
- 15 posturi muncitori calificați și necalificați pentru Compartimentul spații verzi
Condiţii:
- Pentru postul de inginer:
- Să fie absolvenți de studii superioare și să dețină diplomă de licență pentru specializarea agronomie/horticultură/silvicultură;
- Experiența practică în domeniul horticol este obligatorie;
- Cunoștințe despre plante, activități de grădinărit și întreținere spații verzi;
- Cunoștințe despre produsele fitosanitare, diluții, tratamente specifice;
- Posesor carnet de conducere categoria B, cu experiență;
- Disponibilitate/experiență de lucru pe teren (în condiții de lucru la exterior);
- Capacitatea de a coordona o echipă;
- Abilități de comunicare și spirit de inițiativă;
- Să deţină cunoştinţe în domeniul operării calculatoarelor (suita Office);
- Constituie avantaj experiența anterioară pe un post similar.
2. Pentru postul de tehnician:
- Să fie absolvent de studii medii horticole/silvice/agricole, cursuri de profil sau echivalent.
- Activitatea într-un post similar constituie avantaj;
- Cunoștințe despre plante, activități de grădinărit și întreținere spații verzi;
- Posesor carnet de conducere categoria B, cu experiență;
- Disponibilitate/experiență de lucru pe teren (în condiții de lucru la exterior);
- Capacitatea de a coordona o echipă;
- Abilități de comunicare și spirit de inițiativă;
- Să deţină cunoştinţe în domeniul operării calculatoarelor (suita Office);
- Constituie avantaj experiența pe un post similar.
3. Pentru postul de expert achiziții publice :
- Absolvent de studii superioare în științe juridice, economice;
- Specializare în domeniul achizițiilor publice;
- Cunoștințe temeinice de legislație privind procedurile de achiziții publice;
- Competențe de operare PC (suita Office);
- Competențe de operare cu aplicații software specifice (SICAP, monitorizarea achizițiilor publice)
- Minuțiozitate și rigoare în activitate;
- Constituie avantaj experiența pe un post similar.
4. Pentru postul de casier/încasator:
- Absolvent studii medii;
- Să aibă experiență în muncă de cel puțin 3 ani;
- Competențe de operare PC (suita Office);
- Constituie avantaj experiența anterioară pe un post similar și cunoașterea limbii engleze.
5. Pentru posturile de conducător auto, operator/mecanic utilaj și muncitori calificați și necalificați pentru spații verzi:
- Să fie absolvenţi de studii medii, generale (după caz) şi să deţină diplomă/certificat de calificare în domeniu;
- Pentru postul de conducător auto- macaragiu condiții suplimentare: permis de conducere cat. B, C, E, autorizație de macaragiu, atestat profesional transport marfă, card tahograf;
- Constituie avantaj experiența anterioară pe un post similar.
- Candidații vor depune un dosar care va cuprinde următoarele documente:
- Diplome/certificate de pregătire profesională (copii conforme cu originalul);
- Actul de identitate (copie conformă cu originalul);
- CV (în original);
- 1 recomandare (în original)
- Adeverință medicală (în original)
- Cazier judiciar (în original)
Dosarele se depun la sediul societății din Constanța, str. Vârful cu Dor nr. 10, Biroul Resurse Umane.
Relații suplimentare la nr. de telefon 0241/672299.