În urma studierii dosarelor depuse în vederea selecție de parteneri în cadrul POCU Axa 4.1;
Ținând cont de procedura interna de selecție: „Primăria Constanța își rezervă dreptul de a solicita documente suport suplimentare partenerilor selectați înainte de încheierea acordului de parteneriat”;
Următoarele entități au fost selectate în vederea participării la o întâlnire de lucru ce va avea loc în data de 10.06.2016, la sediul Primăriei Municipiului Constanţa din Bulevardul Tomis nr. 51, după următorul program:
1. S.C. GMB Computers S.R.L. ora 08:30;
2. S.C. BPI Management Consulting Romania S.R.L. ora 10:30;
3. ADI Zona Metropolitană Constanța ora 12:30.
În cadrul întâlnirii participanții vor prezenta următoarele documente:
1. O propunere a activităților și o descriere detaliată a modului de implementare (activitățile în care partenerul își dorește a fi implicat);
2. O propunere a resursei umane necesare implementării proiectului pentru activitățile de la punctul 1.;
3. O Notă justificativă din care să reiasă experiența dumneavoastră de lucru cu grupul țintă specific Axei 4.1 POCU, nu mai mult de o pagina (proiecte similare, alte colaborări, etc ).
Menționăm că în cadrul întâlnirii membrii comisiei de selecție vor putea pune întrebări suplimentare.
Neprezentarea la întâlnire poate conduce la respingerea candidaturii.