Tip anunț: Cumpărări directe;
Tip contract: Servicii;
Denumire contract: Achiziția serviciului de utilizare, suport tehnic, întreținere și actualizare sistem informatic pentru gestionarea activității de acordare a ajutoarelor pentru încălzirea locuinței
CPV și denumire: 72500000-0 - Servicii informatice (Rev.2)
Descriere contract: Obiectul contractului il constituie achizitionarea, sub forma de abonament lunar a serviciului de utilizare, suport tehnic, intretinere si actualizare a unui sistem informatic pentru gestionarea activitatii de acordare a ajutoarelor pentru incalzirea locuintei, conform cerintelor si specificatiilor din caietul de sarcini atasat.
Valoarea estimată fără TVA: 50.400,00 RON
Condiții referitoare la contract: Se va transmite oferta tehnica, in conformitate cu precizarile din caietul de sarcini. Valoarea totala a ofertei financiare va fi exprimata in lei, cu TVA mentionata distinct, si se va intocmi conform cerintelor si specificatiilor din caietul de sarcini atasat. Ofertantul va respecta toate reglementarile referitoare la protectia muncii, PSI si protectia mediului si este raspunzator de exactitatea si legalitatea datelor inscrise in situatiile de plata si in facturi, obligandu-se sa restituie sumele incasate necuvenit.
Condiții de participare: Ofertantii vor prezenta certificate constatatoare din care sa rezulte ca obiectul de activitate al acestora corespunde obiectului contractului si sunt autorizati in acest sens, in conditiile legii; vor face totodata dovada experientei similare, de minim 50.000 lei, fara TVA, prin prezentarea de contracte de servicii de mentenanta si suport tehnic pentru aplicatii informatice dezvoltate pe tehnologii similare, dupa caz, precum si dovada neincadrarii in cazurile de excludere prevazute la articolele 164, 167, 59 si 60 din Legea nr. 98/2016. Ofertele tehnice prezentate trebuie sa respecte cerintele minime specificate din caietul de sarcini.
Criterii atribuire: Adjudecarea se va face in favoarea ofertantului care a prezentat pretul total cel mai scazut si care intruneste conditiile cerute prin caietul de sarcini.
.Termen limită primire oferte: 09.10.2020 14:00
Informații suplimentare: Oferta va fi transmisa la adresa de e-mail achizitii@dgas-ct.ro sau in plic inchis la sediul DGAS din str. Unirii nr. 104, biroul 1 – registratura, relatii cu publicul si evaluare initiala, pana in data de 09.10.2020, ora 14.00.
Modele declarații
Formular ofertă și centralizator
Caiet de sarcini