Servicii necesare pentru organizarea evenimentului „ZILELE CONSTANȚEI” 2024
Cod CPV: 92312240-5 : Servicii prestate de artiști (rev.2); 79952000-2 : Servicii pentru evenimente; 92360000-2 : Servicii de pirotehnie; 92312213-7 : Servicii prestate de autori în domeniul tehnicii.
1.987.145,45 lei, fără TVA
Oferta va fi întocmită în conformitate cu toate cerințele Caietului de sarcini nr.76450 din 09.04.2024 astfel încât informațiile din propunerea tehnică să permită identificarea cu uşurință a corespondenței cu specificațiile minime, precum şi cu toate cerințele impuse în caietul de sarcini.
Cu respectarea prezentului anunț și a tuturor documentelor atașate Caietul de sarcini nr. 76450 din 09.04.2024, Fișa de date, Proiect de contract, Modele Formulare, atașate prezentului anunț.
„cel mai bun raport calitate-preț”
24.04.2024, ora 11:00
Orice persoană interesată să participe la procedura are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare referitoare la documentația de atribuire pe adresa de e-mail achizitiipublice@primaria-constanta.ro.
Ofertele vor fi transmise prin postă sau depuse direct, la adresa autorității contractante din Bd-ul Tomis nr. 51, camera 18, Compartimentul Registratura si Relatii cu Publicul, până la data de 24.04.2024, ora 11:00.
Ofertanții pot solicita clarificări înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor, doar pe adresa de e-mail: achizitiipublice@primaria-constanta.ro Răspunsurile la solicitările de clarificări se postează pe site-ul Primăriei municipiului Constanța (Secțiunea Informații de Interes Public, la ”Achiziții Publice”, ”Anunțuri achiziții publice și finanțări nerambursabile 2024), atașate anunțului publicitar privind prezenta achiziție. Potențialii ofertanți au obligația de a consulta anunțul de publicitate, publicat pe site-ul Primăriei municipiului Constanța, în vederea verificării răspunsurilor la solicitările de clarificări (dacă va fi cazul).
Servicii veterinare cu medici veterinari de liberă practică Cod CPV: 85200000 - 1 – Servicii veterinare.
3.239.100 lei, fără TVA
Oferta va fi întocmită în conformitate cu toate cerințele Caietului de sarcini nr.65884 din 27.03.2024 astfel încât informațiile din propunerea tehnică să permită identificarea cu uşurință a corespondenței cu specificațiile minime, precum şi cu toate cerințele impuse în caietul de sarcini.
Cu respectarea prezentului anunț și a tuturor documentelor atașate Caietul de sarcini nr. 65884 din 27.03.2024, Fișa de date, Proiect de contract, Modele Formulare, atașate prezentului anunț
„prețul cel mai scăzut”
18.04.2024, ora 11:00
Ofertele vor fi transmise prin postă sau depuse direct, la adresa autorității contractante din Bd-ul Tomis nr. 51, camera 18, Compartimentul Registratura si Relatii cu Publicul, până la data de 18.04.2024, ora 11:00.
Achiziția de consumabile - cartușe cu cerneală și toner pentru imprimante și copiatoare
Cod CPV: 30192113-6 – cartușe de cerneală 30125100-2 – cartușe de tip toner
216.970, lei fără TVA
Oferta va fi întocmită în conformitate cu toate cerințele din Specificatiile tehnice nr.73453 din 04.04.2024, astfel încât informațiile din propunerea tehnică să permită identificarea cu uşurință a corespondenței cu specificațiile minime, precum şi cu toate cerințele impuse.
Cu respectarea prezentului anunt si a cerintelor din Specificatii tehnice nr.73453 din 04.04.2024.
Operatorul economic va trebui sa dovedească o formă de înregistrare în condițiile legii din țara de rezidență, din care să reiasă că este legal constituit, că nu se află în niciuna din situațiile de anulare a constituirii precum si faptul că are capacitatea profesională de a realiza activitățile care fac obiectul contractului de achiziție publică, prin prezentarea certificatului constatator (copie) emis de Registrul Național al Registrului Comerțului sau, pentru persoanele juridice străine, documente echivalente, emise in conformitate cu legislația aplicabilă în țara de rezidență, prin care se dovedește forma de înregistrare ca persoană fizică/juridică.
15.04.2024 ora 23:59
Orice persoană interesată are posibilitatea de a transmite oferta cu respectarea specificațiilor din prezentul anunț și din caietul de sarcini atasat pe adresa de E-mail: achizitiipublice@primaria-constanta.ro.
Ofertanții pot solicita clarificări înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor, doar pe adresa de e-mail: achizitiipublice@primaria-constanta.ro. Răspunsurile la solicitările de clarificări se postează pe site-ul Primăriei municipiului Constanța (Secțiunea Informații de Interes Public, la ”Achiziții Publice”, ”Anunțuri achiziții publice și finanțări nerambursabile 2024), atașate anunțului publicitar privind prezenta achiziție. Potențialii ofertanți au obligația de a consulta anunțul de publicitate, publicat pe site-ul Primăriei municipiului Constanța, în vederea verificării răspunsurilor la solicitările de clarificări (dacă va fi cazul).
Oferta va fi întocmită în conformitate cu toate cerințele din adresa nr.57582 din 18.03.2024 cu specificatiile tehnice, astfel încât informațiile din propunerea tehnică să permită identificarea cu uşurință a corespondenței cu specificațiile minime, precum şi cu toate cerințele impuse.
Cu respectarea prezentului anunț și a adresei nr. 57582 din 18.03.2024 cu specificațiile tehnice.
02.04.2024 ora 23:59
Serviciul de supraveghere video a obiectivelor aflate în administrarea Primăriei Municipiului Constanța
Cod CPV: 79714000-2 Servicii de supraveghere
228.612 lei, fără TVA
Oferta va fi întocmită în conformitate cu toate cerințele din Caietul de sarcini nr.48394 din 06.03.2024 si a anexelor atasate, astfel încât informațiile din propunerea tehnică să permită identificarea cu uşurință a corespondenței cu specificațiile minime, precum şi cu toate cerințele impuse.
Cu respectarea prezentului anunt si a nr.48394 din 06.03.2024 si a anexelor atasate.
04.04.2024
click pentru vizualizare
Servicii de realizare a conceptului artistic și execuția proiectului de amenajare a centrului expozițional din cadrul Cazino Constanța.
Cod CPV: 79950000-8 Servicii de organizare de expoziții, de târguri și de congrese.
6.522.500,00 lei fără T.V.A.
Oferta va fi întocmită în conformitate cu toate cerințele caietului de sarcini nr. 139649/21.07.2023 si anexele acestuia, astfel încât informațiile din propunerea tehnică să permită identificarea cu uşurință a corespondenței cu specificațiile minime, precum şi cu toate cerințele impuse în caietul de sarcini.
Cu respectarea prezentului anunț și a tuturor documentelor atașate Caietul de sarcini nr. 31261/13.02.2024 si anexele acestuia, Fișa de date, Proiect de contract, Modele Formulare.
20.03.2024, ora 11:00
Ofertele vor fi transmise prin postă sau depuse direct, la adresa autorității contractante din Bd-ul Tomis nr. 51, camera 18 (Compartimetul Registratură și Relații cu Publicul), pana la data de 20.03.2024, ora 11:00.
Orice persoană interesată să participe la procedura are dreptul de a solicita clarificari sau informații suplimentare referitoare la documentația de atribuire pe adresa de e-mail achizitiipublice@primaria-constanta.ro.
Autoritatea contractanta are obligația de a răspunde oricărei solicitări de clarificări privind condițiile de participare la ”procedura proprie” în termen de 2 zile de la primirea acesteia pe site-ul Primariei municipiului Constanța www.primaria-constanta.ro (Secțiunea Informații de Interes Public, la ”Achiziții Publice”, ”Anunțuri achiziții publice și finanțări nerambursabile 2024), atașate anunțului publicitar privind prezenta achiziție. In cazul solicitărilor primite cu mai puțin de 3 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, autoritatea contractantă răspunde în măsura în care acest lucru este posibil. Potențialii ofertanți au obligația de a consulta anunțul de publicitate, publicat pe site-ul Primăriei municipiului Constanța, în vederea verificării răspunsurilor la solicitările de clarificări (dacă va fi cazul).
Serviciul de dirigenţie de şantier pentru urmărirea şi verificarea lucrarilor de constructii in cadrul proiectului „Perdea Verde”
Cod CPV: Cod CPV 71520000-9 Servicii de supraveghere a lucrărilor
125.000 lei fără TVA
Oferta va fi întocmită în conformitate cu toate cerințele Caietului de sarcini nr.11995 din 19.01.2024 si a Proiectului tehnic de executie a lucrarilor, astfel încât informațiile din propunerea tehnică să permită identificarea cu uşurință a corespondenței cu toate cerințele impuse.
Cu respectarea prezentului anunt, caietului de sarcini nr. 11995 din 19.01.2024 si a Proiectului tehnic de executie a lucrarilor atasat.
05.02.2024 ora 23:59
Orice persoană interesată are posibilitatea de a transmite oferta cu respectarea specificațiilor din prezentul anunț, caietului de sarcini, precum si a anexelor atasate pe adresa de E-mail: achizitiipublice@primaria-constanta.ro.