descriere contract
|
Se vor achiziționa 5 bucăți carnete (certificat de înregistrare), având următoarele specificații tehnice pe care ofertanții le vor menționa și respecta în mod clar în oferta depusă :
Carnet 100 file
|
Cantitate
buc/carnete
|
Carnet, pe față două culori, pe spate policromie, cu microperforații desprindere file, înseriate și numerotate față verso, dimensiune 29,5 cm x 10,7 cm, hârtie offset 250gr/mp, 100 file/carnet, capsate la cotor, copertă normală offset
|
5
|
*T2 – tipărite pe față și spate
Modelul certificatului de înregistrare va fi anexat de către beneficiar la lansarea comenzii.
Termen de livrare: Produsele vor fi furnizate la sediul Primăriei municipiului Constanța din str. Cuza Vodă, nr. 27, în termen de 5 zile lucrătoare de la primirea comenzii, fără costuri suplimentare.Livrarea produselor se va finaliza prin încheierea unui proces verbal de recepție semnat fără obiecțiuni, de către ambele părți.
Valabilitatea ofertei: 45 de zile (va fi menționată în oferta).
|